news-background
news-background

ویل فرل نقش جان مدن را در فیلم بیوگرافی Madden دیوید او. راسل بازی می‌کند

فرل به فیلم «مدن» آمازون و ام‌جی‌ام می‌پیوندد.

«ویل فرل» در فیلم بیوگرافی «مدن» (Madden) آمازون و ام‌جی‌ام به کارگردانی «دیوید او. راسل» نقش «جان مدن» را بازی می‌کند. این فیلم بر اساس فیلمنامه «کامبرون کلارک» ساخته خواهد شد که در فهرست سیاه هالیوود قرار گرفته بود. راسل که پنج نامزدی اسکار را در کارنامه دارد این فیلمنامه را پس از پایان اعتصاب نویسندگان بازنویسی می‌کند.

«مدن» داستان یکی از برجسته‌ترین مفسران و مربیان «لیگ فوتبال ملی» (NFL) بود. او از سال ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۸ مربی تیم اوکلند ریدرز بود و بیشترین درصد پیروزی را در میان سرمربیان لیگ با بیش از ۱۰۰ بازی داشت. مدن پس از بازنشستگی از مربی‌گری در شبکه‌های تلویزیونی آمریکا مفسر ورزشی بود و در بازی ویدیویی «مدن ان‌اف‌ال» که از سال ۱۹۸۸ تاکنون عرضه می‌شود مشارکت کرد.

فرل اخیراً در فیلم کمدی موزیکال «سرزنده» (Spirited) و مینی‌سریال «روان‌پزشک همسایه» (The Shrink Next Door) اپل تی‌وی+ دیده شده و در فیلم «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» که در ماه ژوئیه اکران می‌شود، نقش مدیر عامل متل را بازی کرده است. فیلم «مه دسامبر» (May December) او نیز به تازگی در جشنواره کن اکران شده و با استقبال منتقدین روبرو بوده است. این فیلم را نتفلیکس با قراردادی ۱۱ میلیون دلاری خریداری کرد.

راسل سال گذشته با «آمستردام» (Amsterdam) شکست تجاری سختی خورد اما با «اخاذی آمریکایی» (American Hustle) ۱۰ نامزدی اسکار را دریافت کرده است. فیلم دیگر او «ابراسباب‌بازی‌ها» (Super Toys) با بازی «ساشا بارون کوئن» و «کیکی پالمر» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید